• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب انسان در چرخه جهان و انسان در چرخه زندگی‎

توضیحات : آنچه در این کتاب آمده است نتایجی است انکار ناپذیر از مجموعه دانسته های انسان و دست آوردهای تکنولوژیکی او و بر نویسنده حرجی نیست اگر برخی از نتایج حاصله از مقدمات ذکر شده مغایر با باورهای رایج و جمعی بوده باشد. با این حال تسری این نتایج به اموری سیاسی و نتیجه گیری های غیر واقعی مورد تائید نویسنده نخواهد بود و پاسخ به آنها را باید در جای دیگری جستجو نمود.

سرچشمه و آغاز هیچ چیز انسانی در بیرون از انسان و آنچه او را شکل میدهد نیست، همه چیز در رابطه با انسان شکل میگیرد، با نادیده گرفتن انسان و آنچه او را شکل میدهد و تحت هرعنوان هیچ بحثی در هیچ زمینهای به نتیجه نمیرسد. در آغاز هر بحثی باید انسان بعنوان اصلی ترین موضوع و موجود و عامل مورد نظر قرار گیرد، بدون توافق در مورد این مقوله اصلی یعنی انسان و خصوصیات و ساختار او هر بحثی به بیراهه میرود و نتایجی بی معنی و تهی بدست خواهد آمد.

نام کتاب : انسان در چرخه جهان و انسان در چرخه زندگی‎
نویسنده : غلامحسین عالی
تعداد صفحه : 192
حجم فایل : 1,000 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.