• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

شادی های کودکانه

دانلود کتاب روی موج شادی

تاریخ : ۱ مرداد ۱۴۰۱

توضیحات :  کتاب روی موج شادی نوشته‌ی محمدرضا زادهوش، شامل مطالب و داستان‌هایی کوتاه برای خودشناسی و درک معنای حقیقی زندگی است. لطیفه‌های زننده، شوخی‌های زشت، قهقهه‌های بلند و دل‌هایی که خوش نیست. گوهر اصلی انسان شاد است، نیاز به لطیفه و قلقلک ندارد. خودشناسی رفتن روی موج شادی است، نفوذ به اعماقی که در آن به دست آوردن و از دست دادن و زمان مطرح نیست و غمی وجود ندارد. خوش‌حالی در آن‌جا موج می‌زند، یک شادی ژرف که به چیزی تکیه ندارد و از دست رفتنی نیست.

دانلود کتاب چگونگی شادی

تاریخ : ۱۷ شهریور ۱۳۹۸

توضیحات : حتماً تا به حال با خود فکر کرده‌اید که شادی ژنتیکی است و یا به شرایط زندگی شما بستگی دارد؟ اگر با ژنتیک به ارث می‌رسد چگونه می‌توان شادتر شد؟ و اگر به شرایط زندگیمان بستگی دارد، چگونه می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم تا شادتر شویم؟ با کمک ۱۲ استراتژی افزایش شادی که در این کتاب معرفی شده است، می‌توانید سطح شادی خود را بالا برده و از زندگی بیشتر لذت ببرید. در آخر نیز توصیه‌هایی برای تشخیص افسردگی و کمک به درمان آن مطرح شده است. این اثر یکی از پرثمر‌ترین کتاب‌هایی خواهد بود که در طول عمر خود مطالعه می‌کنید.

یکی از نتایج حیاتی تحقیقات من بر روی ازدواج در دو دهه این است که روابط شاد با نسبت مثبت به منفی که ۵ به ۱ را می‌سازند، مشخص می‌شوند. به این معناست که به ازای هر جمله و رفتار منفی مثل انتقاد کردن، غر زدن، درس دادن پنج عمل مثبت وجود دارد. بالا بردن نسبت مثبت را هدف هفته‌ی خود قرار دهید. می‌توانید اول این کار را با افزایش تعداد دفعاتی که محبت‌تان را لفظی (مثل بیشتر گفتن یا ایمیل کردن «دوستت دارم»)، فیزیکی (نیازی به توضیح این مورد نیست) یا از طریق رفتارهای دیگر (مثل مهربانی) نشان می‌دهید، انجام دهید. یک بار شنیدم یک کارشناس خانواده می‌گفت «یک بوسه‌ی بی‌دلیل در حین انجام کارهای روزمره خانه معجزه می‌کند.»

دانلود کتاب شادی های کوچک یک خانه

تاریخ : ۹ آذر ۱۳۹۳

توضیحات : اسمم آلین دپن است. از شانزدهم اوت یازده ساله شده ام. استل دوازده ساله است و ریک شش سال و نیم دارد. ما در محله سیزدهم، خیابان ژکومان، در خانه ای که درست روبروی زغال فروشی است زندگی می کنیم. برای بابا خیلی راحت است چون پیش آقای مارتن نجار کار میکند. که مغازه اش درست نبش خیابان است و راه زیادی نباید برود اما برای ما سخت است. برای اینکه پیاده رو آنقدر باریک است که حتی نمیتوانیم لی لی بازی کنیم اما خب چاره ای نیست.