• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

مدیریت مطالب در زمان سخنرانی

دانلود کتاب آموزش فن بیان و صداسازی‎‎

تاریخ : ۵ مهر ۱۴۰۱

توضیحات : یکی از بزرگترین نگرانی هایی که مردم در مورد سخنرانی دارند این است که دیگران صدایشان را چطور می شنوند. ساده ترین راه غلبه بر این نگرانی ، تمرین زیاد پیش از سخنرانی تان است. هرچه جمله بندی ها برایتان راحت تر باشد ، نگرانی کمتری برای ارائه خواهید داشت. در مقابل آینه تمرین کنید یا حتی بهتر از آن ، از خودتان فیلم بگیرید. به همه ی این تمرین ها به عنوان یک اردوی تمرینی برای مسابقه فکر کنید. از اموری که ممکن است باعث حواس پرتی شما شوند یا عجیب به نظر می رسند. یادداشت برداری کنید : این امور اغلب باعث اضطراب موقعیتی می شوند.

دانلود کتاب مدیریت زمان‎

تاریخ : ۹ خرداد ۱۳۹۹

توضیحات :  در این کتاب آثار و نتایج مهم مدیریت زمان در زندگی مورد بررسی قرار می گیرد تا رسیدن به اهداف و موفقیت را برای همه افراد ممکن کند. مدیریت زمان موجب كاهش استرس و تنش در ما می شود و همين امر موجب بهبود سلامت روحی و جسمیمان می شود و كمک می‌كند تا با شناسایی کارهای مهم و اولویت‌ها برخی از فعاليت‌های غیر ضروری را از لیست کارهای روزمره مان حذف کنیم و به آن چیزی بپردازیم که در زندگی ما واقعا مهم است همچنین كمک می‌كند تا از طريق حذف مزاحمت‌ها و زمان های تلف شده برای کارهای غير ضروری مدت زمانی را كه واقعا كار مفید انجام میدهیم افزايش یابد.

“زمان استراحتمون رو کوتاه تر کنیم : بدن و جسم ما در طول روز به استراحت حتما نیاز داره برای ریکاوری و برگردوندن انرژی به جسممون لازمه که در طول روز وقتی رو اختصاص بدیم به دراز کشیدن یا خوابیدن یا استراحت کردن ، حالا چه استراحت جسمی چه استراحت فکری. اما برای این که ما بتونیم برنامه های کاریمون رو درست انجام بدیم و دچار کمبود زمان نشیم باید این زمان استراحت رو کوتاه تر کنیم . من نمیگم حذف بشه که دچار خستگی و کمبود انرژی باشیم بلکه وقت و زمانش رو کوتاه تر کنیم اگه قراره یه ساعت دراز بکشیم و یا بخوابیم اون رو به نصف برسونیم و نصف اون زمان رو اختصاص بدیم به انجام کارهامون . درعوض در پایان روز و با تموم شدن لیست کارهامون ما کلی زمان داریم برای استراحت و بازیابی انرژیی که صرف کردیم اون هم با آرامش کامل و آسودگی خیال . در طول روز به جسممون و روحمون و ذهنمون رحم کنیم و از انجام فعالیت های سنگین فیزیکی و ذهنی و روحی اجتناب کنیم و زیاد به خودمون فشار و استرس وارد نکنیم. برا همین ما کارهای سنگینی که داریم و حجمشون بالاست رو به قسمت های کوچیکتر تقسیم کنیم مثلا برای مقاله نوشتن تخصصی کاری که هر روز ما انجام میدیم، اینه که آروم آروم میایم تحقیق میکنیم و تا هر جایی که توان داریم انرژی میزاریم و معمولا بین نیم ساعت تا یک ساعت بعد ازین زمان یه استراحتی میکنیم و میریم آب یا یه نوشیدنی خوش طعم و پر انرژی میل میکنیم، و بیرون رو یه نگاه میندازیم و آب و هوایی تازه میکنیم و بعد دوباره میاییم نیم ساعت یک ساعت بسته به نوع آموزشی داریم تهیه میکنیم به کارمون ادامه میدیم. “

دانلود کتاب جرقه – راهکارهای علمی و کاربردی برای باز کردن سر صحبت و ادامه دادن گفتگو

تاریخ : ۶ مهر ۱۳۹۸

توضیحات : تا حالا شده در جلسات خواستگاری ندانید که چه باید بگویید؟

تا حالا شده از یک نفر خوشتان بیاید، اما ندانید چگونه با او سرصحبت را باز کنید؟

تا حالا شده با یک نفر سر صحبت را باز کردید، اما در ادامه‌ی گفتگو ذهنتان قفل کرده و نمی‌دانستید چه باید بگویید؟

تا حالا شده وقتی وارد یک جمع جدید شده‌اید، دوست داشته باشید آدم‌ها به سمت شما بیایند و با شما سر صحبت را باز کنند، اما هیچ‌کس نیامده و احساس تنهایی کرده باشید؟

آیا دوست دارید در جاها و موقعیت‌های جدید، جذاب و با اعتماد بنفس به نظر برسید؟

آیا دوست دارید وقتی با کسی به تازگی آشنا می‌شوید، او از شما خوشش بیاید؟

آیا دلتان می‌خواهد دوستان جدید پیدا کنید؟

تا حالا شده وارد یک مکان پر از آدم‌های جدید شده و احساس معذب بودن کرده باشید؟

تا حالا شده بخواهید محصول یا خدماتتان را به کسی معرفی کنید، اما نمی‌دانستید چگونه می‌توانید با او سرصحبت را باز کنید؟

تا حالا شده از یک نفر خوشتان بیاید، اما ندانید چگونه با او سرصحبت را باز کنید؟

تا حالا شده محل کارتان را عوض کرده باشید، اما نمی‌دانستید چگونه می‌توانید با کارمندان جدید ارتباط برقرار کنید؟

تا حالا شده در محل کار، کیفیت کارتان با همکارتان یکی باشد، اما چون او اجتماعی تر از شماست، بیشتر به چشم بیاید و ارتقاء بگیرد؟

تا حالا شده به خاطر کم حرفی تان، شما را به مغرور و از خودراضی بودن متهم کرده باشند؟

اگر پاسخ شما به یکی از این سوالات مثبت است، باید بگویم این کتاب دقیقاً برای شما نوشته شده است. خواندن این کتاب در این باره به شما کمک خواهد کرد. اگر این موارد ذهن شما را درگیر کرده است و فکر می‌کنید که برای ایجاد تغییر، نیاز به برنامه دارید، پیشنهاد می‌کنم این کتاب را مطالعه کنید.

دانلود کتاب آموزش جامع شیوه ارائه مطالب علمی و آکادمیک با پاورپوینت‎

تاریخ : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

توضیحات : کتابی که در حال حاضر مطالعه میکنید درباره شیوه ارائه مطالب علمی و آکادمیک با نرم افزار PowerPoint است. ارائه مطالب علمی و آکادمیک یک علم است هر کسی که یک دوره دانشگاهی را میگذراند یا گذرانده باشد بایستی با سبک درست ارائه مطالب علمی و آکادمیک به صورت شفاهی و کتبی آشنا باشد. و بدون شک در محیط علمی و آکادمیک ارائه شفاهی بدون نرم افزار PowerPoint سخت و حتی غیر ممکن است. لذا لازمه موفقیت در این امر آشنایی با مقوله ارائه و تسلط روی نرم افزار PowerPoint و مسائل مرتبط با آن است تا بتواند مفاهیم مورد نظر خود را بهتر به مخاطبان خود انتقال دهد. فهرست کتاب :

(بیشتر…)