• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مدیریت زمان‎

توضیحات :  در این کتاب آثار و نتایج مهم مدیریت زمان در زندگی مورد بررسی قرار می گیرد تا رسیدن به اهداف و موفقیت را برای همه افراد ممکن کند. مدیریت زمان موجب كاهش استرس و تنش در ما می شود و همين امر موجب بهبود سلامت روحی و جسمیمان می شود و كمک می‌كند تا با شناسایی کارهای مهم و اولویت‌ها برخی از فعاليت‌های غیر ضروری را از لیست کارهای روزمره مان حذف کنیم و به آن چیزی بپردازیم که در زندگی ما واقعا مهم است همچنین كمک می‌كند تا از طريق حذف مزاحمت‌ها و زمان های تلف شده برای کارهای غير ضروری مدت زمانی را كه واقعا كار مفید انجام میدهیم افزايش یابد.

“زمان استراحتمون رو کوتاه تر کنیم : بدن و جسم ما در طول روز به استراحت حتما نیاز داره برای ریکاوری و برگردوندن انرژی به جسممون لازمه که در طول روز وقتی رو اختصاص بدیم به دراز کشیدن یا خوابیدن یا استراحت کردن ، حالا چه استراحت جسمی چه استراحت فکری. اما برای این که ما بتونیم برنامه های کاریمون رو درست انجام بدیم و دچار کمبود زمان نشیم باید این زمان استراحت رو کوتاه تر کنیم . من نمیگم حذف بشه که دچار خستگی و کمبود انرژی باشیم بلکه وقت و زمانش رو کوتاه تر کنیم اگه قراره یه ساعت دراز بکشیم و یا بخوابیم اون رو به نصف برسونیم و نصف اون زمان رو اختصاص بدیم به انجام کارهامون . درعوض در پایان روز و با تموم شدن لیست کارهامون ما کلی زمان داریم برای استراحت و بازیابی انرژیی که صرف کردیم اون هم با آرامش کامل و آسودگی خیال . در طول روز به جسممون و روحمون و ذهنمون رحم کنیم و از انجام فعالیت های سنگین فیزیکی و ذهنی و روحی اجتناب کنیم و زیاد به خودمون فشار و استرس وارد نکنیم. برا همین ما کارهای سنگینی که داریم و حجمشون بالاست رو به قسمت های کوچیکتر تقسیم کنیم مثلا برای مقاله نوشتن تخصصی کاری که هر روز ما انجام میدیم، اینه که آروم آروم میایم تحقیق میکنیم و تا هر جایی که توان داریم انرژی میزاریم و معمولا بین نیم ساعت تا یک ساعت بعد ازین زمان یه استراحتی میکنیم و میریم آب یا یه نوشیدنی خوش طعم و پر انرژی میل میکنیم، و بیرون رو یه نگاه میندازیم و آب و هوایی تازه میکنیم و بعد دوباره میاییم نیم ساعت یک ساعت بسته به نوع آموزشی داریم تهیه میکنیم به کارمون ادامه میدیم. “

نام کتاب : مدیریت زمان‎
نویسنده : آکادمی مجازی باور مثبت
تعداد صفحه : 46
حجم فایل : 1,420 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب مدیریت زمان‎”

  1. علیرضا گفت:

    با سلام واحترام
    کتاب مدیریت کارلوس گوسن مدیر شرکت تویوتا( با نام های دیگر منجمله زندگی نامه مدیر افسانه ای کارلوس گوسن) میخواستم. باسپاس