• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب ASP.Net Core برای بازار کار

توضیحات : اگر به تاریخچه ASP.NET نگاه کنیم ، خواهیم دید که عمر این محصول ماکروسافت کم هم نیست . حدود ۱۴ سال است که این محصول سرپاست و در حال سرویس دهی به برنامه نویسان حوزه وب میباشد .از روز شروع و تولید این محصول زمان زیادی گذشته و ماکروسافت روزبه روز سعی در بهبود آن داشته ، ولی آنچه تحت عنوان ASP.NET Core 1.0 به بازار آمده ، یک انقلاب واقعی است .  شاید این فرضیه وجود داشته باشد که ASP.NET Core 1.0 عملن همان ASP.NET 4.6 است دیگر، ولی باید با جرات و جدیت اعلام کرد که “خیر” . ماکروسافت این نسخه را جدی جدی از اول نوشته است . این نسخه شاید قابلیتهای یکسانی با نسخه ۴٫۶ داشته باشد ، ولی واقعن از صفر نوشته شده و به صورت محسوسی سبکتر و ماژولاتر است ..

.Net Core پلتفرمی است چند منظوره برای توسعه و برنامه نویسی (development) که توسط مایکروسافت و اجتماع .Net در GitHub تهیه و بست داده شده است. چارچوب دات نت کر کاملا cross-platform طراحی شده به شکلی که در ویندوز، لینوکس و مک قابل استفاده بوده است. همچنین برای دستگاهای مختلف، فضاهای ابری و سناریوهای مرتبط با اینترنت اشیاء کاربرد دارد.

نام کتاب : ASP.Net Core برای بازار کار
نویسنده : زهرا بیات قلی لاله - علی بیات قلی لاله
تعداد صفحه : 270
حجم فایل : 5,530 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.