• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب ابزار سنگی در تکامل انسان‎

توضیحات : انسان‌های نخستین از دستکم ۲ میلیون سال پیش به سمت اوراسیا حرکت کردند، با این حال جدول زمانی دقیق انسان‌های مدرنی که خارج از آفریقا پخش شده‌اند مشخص نیست. دانشمندان گمان می‌کنند انسان خردمند اندکی پس از آغاز تکامل نهایی ما، شاید در حدود ۳۰۰ هزار سال پیش، از قاره آفریقا خارج شده است. اکتشافات اخیر در اسرائیل و یونان نشان می دهد که دستکم ۲۰۰ هزار سال پیش ردی از آن‌ها در بیرون آفریقا در حال زندگی و تعامل با دیگر گونه‌های انسانی به چشم می‌خورد. تحلیل‌های ژنتیکی نشان می‌دهد با این حال تمامی این انسان‌های مدرن اولیه منقرض شدند و گونه‌های دیگر انسانی نظیر نئاندرتال‌ها و دنیسووان‌ها گونه مسلط اوراسیا به حساب می‌آمدند. خروج موفقیت‌آمیز انسان خردمندن از آفریقا اما حدود ۵۰ هزار سال پیش رقم خورد؛ زمانی که آن‌ها به اوراسیا رسیدند و این بار زنده ماندند و غالب شدند.

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.