• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب ایران ساختن یا ساختن

توضیحات : این کتاب با نثری ساده به خلقیات و روحیات ما ایرانیان که به شکلی از سلسله دلایل و موانع رشد و توسعه ایران است، می پردازد. نکات کلیدی و مفاهیم بنیادی دلایل عقب ماندگی ایران و به بیانی توسعه نیافتگی ایران، در قالب کوتاه و گویا، مطرح شده است. نویسنده در ابتدای کتاب به این مسئله پرداخته که کشور ایران کشوری عقب مانده است یا توسعه یافته و با ارائه توضیحاتی فهم و تشخیص این موضوع را به خواننده واگذار کرده است. در فصل دوم به دلایل عقب ماندگی ایران در طول تاریخ و بخشی از این دلایل به عنوان موانع کنونی پیشرفت ایرانیان اشاره نموده است. در ادامه به ثروت های پیدا و پنهان ایران و ایرانیان اشاره شده است تا به شکلی امکانات و پتانسیل های بسیار زیاد ایران برای رشد و پیشرفت مطرح شده باشد. در بخش بعدی نیز به ویژگی های یک کشور توسعه یافته و معیارهای توسعه یافتگی اشاره شده است و نهایتاً بخش اصلی کتاب که شامل اصلی ترین موانع فرهنگی است، در قالب تک صفحه ای و کوتاه بررسی شده است. چیدمان و صفحه بندی مطالب نیز به شکلی است که هر صفحه ای به تنهایی می تواند، پیام خود را به خواننده منتقل نماید و خواننده را با یکی از موانع فرهنگی رشد و توسعه و پیشرفت ایران آشنا نماید.

نام کتاب : ایران ساختن یا ساختن
نویسنده : حسین دهکردی
تعداد صفحه : 109
حجم فایل : 1,370 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 4 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب ایران ساختن یا ساختن”

  1. متعجب گفت:

    کتاب شاهکاریه.

    باید هر کسی یه بار بخوندش.

    لطفا بزاریدش توی قسمت ویژه.

    یا اینکه بربازدیدترین کتاب ها رو هم به منو اضافه کنید. + کتابهای پیشنهادی

  2. فرهاد گفت:

    سلام/مثل همیشه اذعان دارم که یدونه ای پارس بوک جان!خدا قوت!

  3. متعجب گفت:

    Nice

  4. sina گفت:

    بيشتر پروژه دررابطه با رشته تاسيسات ميخواستم خيلي ممنون از لطفي كه دارين