• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب خانه غاری انسان پکن

توضیحات :  کتاب حاضر در زمینه یکی از علوم طبیعی یعنی علم زیست شناسی می باشد. علم زیست شناسی به علت وجود یک زمینه مساعد در قرون ۱۹ و ۲۰  به سرعت رشد و تاثیر خودرا در همه زمینه های گوناگون علمی  به روشنی ثابت و تاکید کرده است. علم زیست شناسی مساله پیدایش انسان را به یاری علوم سه گانه دیرین شناسی، جنین شناسی و تشریح مقایسه ای مورد مطالعه قرار داده است. مذاهب و ادیان همگی در مورد مساله پیدایش انسان ره افسانه و خرافات رفتند و بناچار موضع ضدعلمی گرفته اند. علم زیست شناسی با استناد به مدارک و شواهد علمی متعدد مدلل ساخته که “انسان محصول تکامل تدریجی و طولانی یک شاخه از میمون های پیشرفته است” و قاطعانه بی ارزشی و غیرعلمی بودن نظریه “خلق الساعه” را اعلام نموده است.

نام کتاب : خانه غاری انسان پکن
نویسنده : چیالان پو
تعداد صفحه : 86
حجم فایل : 964 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.