• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب خدمات دودمانهای شاهنشاهی ایران

توضیحات :     ازسری انتشارات شورای عالی فرهنگ و هنر شامل خدمات و سازندگی های صورت گرفته در ایران از دوران کوروش هخامنشی تا محمدرضا پهلوی می باشد.. ماد نام قومی هندواروپایی مرتبط با پارسها بود که در سده ۱۷ پیش از میلاد در سرزمینی که بعدها به نام ماد شناخته شد نشیمن گزدید. بر پایه برخی منابع مادها میان سده‌های ۹ تا ۷ پیش از میلاد حکومتی یکپارچه برای سرزمین‌های مادی تشکیل ندادند همچنین آن چه از متون آشوری – که اسنادی معاصر با دوران مادها هستند – برمی‌آید، آن است که مادها از سده” نهم تا هفتم پ. م. نتوانسته بودند چنان پیش‌رفتی بیابند که سبب هم‌گرایی و یک پارچگی و سازمان‌یافتگی قبایل و طوایف پراکنده” ماد بر محور یک رهبر و فرمان‌روای برتر و یگانه – که بتوان وی را پادشاه کل سرزمین‌های مادنشین نامید؛ آن گونه که هردوت «دیوکس» را چنین می‌نماید – شده باشد…

نام کتاب : خدمات دودمانهای شاهنشاهی ایران
نویسنده : عباس پرویز
تعداد صفحه : 76
حجم فایل : 933 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب خدمات دودمانهای شاهنشاهی ایران”

  1. Mrajabi64 گفت:

    باسلام ودرود فراوان بابت سایت پرمحتوا و کتاب دودومان،ضمن عرض خسته نباشید خاستم در پی تشکر و دست مریزاد داشتن،کتابهایی تاریخی از جناب معتضد تاریخ دان بزرگ معاصر هست ک حق چاپ نگرفتند ،اسم هایشان را نمیدانم اما در کلیپی از خود ایشان در برنامه تلویزیونی،خوداستاد عرض کردند.خاهانم اگر امگانش هست ان هارا در سایت برایمان قردلده.
    قدر دان زحمات شما هستیم.
    موفق وپایدار باشید
    رجبی
    مشهدمقدس

  2. شاهرخ مجدی گفت:

    با درود
    مراتب تشکر خود ر بابت قرار دادن کتاتب ارزشمند “خدمات دودمان های شاهنشاهی ایران” در سایت ابراز داشته موفقیت تان را آرزومندم.