• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب راهنمای تندرستی برای همه

توضیحات : افزایش طول مدت زندگی سالم یکی از اهداف مهم سلامتی است . هدف عمومی و مهم سلامتی در کشور های غربی افزایش طول مدت زندگی سالم در همه افراد می باشد . بیماری و مرض اغلب با ضعف سلامتی اتفاق میافتد که باعث کاهش طول عمر و کمک به ایجاد اختلالات عملکرد در زندگی می شود. فردی با سلامت جسمی خوب از بیماری هایی که سیستم های روانی بدن از قبیل قلب ،سیستم عصبی و غیره را تحت تاثیر قرار میدهد به دور است . فردی با یک سلامت جسمی خوب دارای سطح مناسبی از آمادگی های بدنی است. تندرستی بدنی توانایی فرد در عملکرد موثر در هنگام مواجه شدن با تقاضاهای روزانه کار و همچنین استفاده موثر از اوقات فراغت میباشد. تندرستی بدنی شامل آمادگی بدنی مناسب و همچنین دارا بودن مهارتهای حرکتی مفید است .فردی با تندرستی مناسب و همچنین دارا بودن مهارتهای حرکتی مفید است . فردی با تندرستی مناسب در مقابل یک فرد نا آماده از نظر بدنی قرار دارد. کسب تندرستی در صوت وجود بیماری با یک ضعف بدنی در فرد امکان پذیر است .

نام کتاب : راهنمای تندرستی برای همه
نویسنده : مهرداد مهرین
تعداد صفحه : 274
حجم فایل : 3,230 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب راهنمای تندرستی برای همه”

  1. طاهره ناطق خشنود گفت:

    سلام و خدا قوت

    از ارسال فایل کتابها بسیار ممنون هستم .