• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب راهنمای کامل عتبات عالیات

توضیحات : سفرهای زیارتی اقدامی عبادی، معنوی و سبب تقرّب به آستان قدسی ربوبی است. شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت، عتبات عالیات را مقصد خویش قرار می دهند تا از خرمن معارف ائمه هدی، برای سفر بازپسین خوشه ای برچینند و توشه ای بردارند همچنین زیارت عتبات فرصتی است جهت آشنایی عینی و عملی با تاریخ صدر اسلام و تاریخ ائمه اطهار. این کتاب سعی دارد با رعایت اختصار و در عین حال کامل و با زبانی ساده و شیوا و محیطی صمیمی شما را با مراحل زیارت ائمه هدی(ع) در نجف، کوفه، کربلا، کاظمین، و سامراء آشنا سازد. این کتاب نقشه ها و جدول فواصل شهرها، تصاویر، نکات و توصیه های بهداشتی و امنیتی، راهنمای کامل پیاده روی اربعین، پیام آیت الله سیستانی به زائران اربعین و هر چه در سفر عتبات عالیات مورد نیاز است را در بر دارد.

نام کتاب : راهنمای کامل عتبات عالیات
نویسنده : محمد شجاعی
تعداد صفحه : 146
حجم فایل : 2,580 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 5 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب راهنمای کامل عتبات عالیات”

  1. محمد امین "راشد" گفت:

    با سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما سروران گرامی! خداوند اجرخیر دهد کتاب خوبی را برای استفاده خوانندگان گرامی درسایت مورنظر قراداده اید دست تان درد نکند از عنایات وتوجهات آقا اما عصر (عج) برخوردار باشید خداوند اموات شمارا رحمت فرماید . ( محمد امین راشد ازبامیان )

  2. صادقی گفت:

    ممنونم از مسولین این حیطه اللخصوص کتاب و مقالات مذهبی

  3. علی گفت:

    از زحمات شما و نویسنده تشکر

  4. jamal گفت:

    عالیه

  5. جواد گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما دست اندکاران سایت.درخواست کتاب۵۵۰ آثار وبرکات نماز دردنیا.برزخ وقیامت(مولف:آقای عباس عزیزی)را دارم اگر امکان دارد جهت دانلود در سایت بزارین.ممنونم از تلاش شما جهت ارتقای فرهنگ کتاب وکتابخوانی در کشور.