• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب زنان و چند همسری

توضیحات : از نخستین قانون مدون علیه زنان تا کنون نزدیک به ۸۰ سال می‌گذرد و زنان تا امروز در چالش مداوم با قانون تعدد زوجات هستند. لغو تعدد زوجات یکی از خواسته‌های مطرح شده در بیانیه کمپین یک میلیون امضاست، خواسته‌ای که زنان نیز در روابط چهره به چهره با کمپینی‌ها از پیامدهای آن، از تلخی‌ها و تبعیض‌هایش سخن گفته‌اند.

ترویج چندهمسری گروه‌ها و کانال‌های مروج کار را به جایی رسانده که در گوشه و کنارها نشست و جلسه تشکیل می‌دهند و چندهمسران از باب خوبی و محسنات آن برای مخاطبین خود حرف می‌زنند. این درحالی است که از زمان انقلاب اسلامی تاکنون هیچ‌کدام از شخصیت‌های بزرگ فرهنگی، سیاسی و دینی نظام حتی یک خط درباره چندهمسری سخنی به میان نیاورده‌اند و ترویج آن هیچ‌گاه توسط مراجع توصیه نشده‌است.

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب زنان و چند همسری”

  1. مجتبی گفت:

    با استدلالهای بی معنا نمی توان قوانین خلقت را که در همه تاریخ جریان داشته و عرف همه ملت ها آن را داشته اند و شریعت نیز آن را پذیرفته است، کنار گذاشت. چندهمسری یکی از شیوه های زندگی مشترک است البته فقط برای مرد و نه زن. چند همسری یکی از الطاف الهی است که در حق زنان روا داشته شده است. زیرا با تعطیلی این حکم الهی و عرفی و طبیعی، چنان که در برخی از کشورها شاهدیم، زن ها به جای شوهر باید دنبال مردی باشند تا بلکه کمی به آنها توجه کند.
    کسانی که با چند همسری مخالفند یا در جامعه زندگی نمی کنند یا اطلاعی از وضعیت زنان بدون شوهر ندارند یا وجود این زنان فرصت مناسبی برای آنها ایجاد می کند …

  2. علی ماه پرست گفت:

    اگر باور داشته باشیم که همسر به معنی همدم و شریک زندگی دیگر نیازی به قانون و تبصره نیست چون تک همسری در معنی همسر مستتر است. هر انسان یک سر دارد و هر سر نیاز به یک همسر
    پس کسانی که به چند همسری اعتقاد دارند احتمالا دارای چند سر میباشند ویا اینکه …