• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب ‎‎نامهای ایرانی

توضیحات :  ماخذ اصلی گردآوری این نامها، کتاب «نامنامه»، تالیف دانشمند بزرگ آلمانی “یوستی” است که برخی نامهای دیگر ایرانی، بدان افزوده شده است. در این هنگام به رهبری شاهنشاه آریامهر، تحولی شگرف در تمام شئون کشور انجام می گیرد و یکی از وجوه این تحول، شناسایی بیشتر مردم ایران با فرهنگ کهن و تمدن درخشان ایرانی و زنده گرداندن سنتها و مظاهر ملی است، شایسته دیده شد گروهی از نامهای نیکوی ایرانی، گردآوری شود. زیرا در پس هر یک از این نامها، یادگارهایی از سرگذشت افتخارآمیز این سرزمین کهن نهفته است و چون نام نیکو بر فرزندان نهادن از سنتهای پسندیده ایران کهن است، به پیروی از این سنت این دفتر فراهم آمد تا مادران و پدران ایرانی را به هنگام نامگذاری فرزندان، مجموعه ای از نامهای اصیل ایرانی در دسترس داشته باشند.

نام کتاب : نامهای ایرانی
نویسنده : بهرام فره وشی
تعداد صفحه : 28
حجم فایل : 4,280 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب ‎‎نامهای ایرانی”

  1. کاوه ایرانی گفت:

    سپاس بی پایان از ارایه این کتاب نفیس و ارزشمند.

  2. افرادی گفت:

    عالی