• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب سرگذشت فیزیک

توضیحات :    از اینکه آدمی در مدرسه قسمت‌های مختلف فیزیک را در کلاس‌های متعدد بخواند و خود را برای امتحان این درس در میان درس‌های بسیار دیگر آماده کند، تا اینکه جان و عصاره این علم را در یک کتاب و به صورت مسلسل ببیند، تفاوت بسیار است. انرژی و کوانتوم و نسبیت و هسته اتم و اجزای آن از کلماتی است که تقریباً در همه خواندنی‌های عمومی روزانه از جمله روزنامه و کتاب‌های تازه چاپ و جز آن‌ها می‌آید، و کتاب حاضر تألیف گاموف، که از دانش‌مندان نامدار عصر حاضر است و دو سه کتاب دیگر او نیز به فارسی ترجمه شده و مورد توجه قرار گرفته است، بهتر از هر کتاب دیگر تاریخ علم فیزیک و سیر تکاملی آن را بیان می‌کند و به خواننده فکر صحیحی از گذشته و پیشرفت‌های آینده این علم می‌دهد، و معنای واقعی مفاهیمی را که با الفاظ فوق بیان می‌شود آشکار می‌سازد.

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب سرگذشت فیزیک”

  1. اکبرغلامزاده گفت:

    دانلود نمیشه