• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب فراموشی را فراموش کنید

توضیحات :  Anki یک برنامه‌ی رایگان است که می‌توانید از طریق آن فلش‌کارت درست کنید و آن‌ها را به طور منظم مطالعه کنید. این برنامه برای یادگیری لغات زبان فوق‌العاده است! منطقی که در جعبه‌ی لایتنر به کار می‌رود به شکل هوشمندانه‌تری در این برنامه پیاده‌سازی شده است: شما وقتی یک کارت را مطالعه می‌کنید، به جای آن‌که آن را به خانه‌ی بعدی منتقل کنید، تعیین می‌کنید که در چه فاصله‌ای نیاز دارید آن را مرور کنید. بنابراین کارت‌هایی که به سادگی آن‌ها را آموخته‌اید، در یک فاصله‌ی بلند مدت برای مرور به شما نشان داده خواهند شد و برعکس، کارت‌هایی که پاسخ آن‌ها را فراموش کرده‌اید و یا یادگیری آن برایتان دشوار بوده است، با فاصله‌ی زمانی کمی به شما نمایش داده خواهند شد.

آنکی نرم‌افزاری است که به خاطر سپاری مطالب را آسان می کند. از آن روی که (این روش) از روش‌های مطالعه سنتی بسیار کارآمدتر است، می‌توانید در عین کاھش زمانی که به مطالعه کردن می‌پردازید، به شکل قابل توجهی میزان یادگیری خود را بالا ببرید. هر شخصی که نیازی به حفظ کردن مطالب در زندگی روزمره‌اش دارد می‌تواند از آنکی بهره برد.

نام کتاب : فراموشی را فراموش کنید
نویسنده : انجمن انکی دروید
تعداد صفحه : 147
حجم فایل : 953 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب فراموشی را فراموش کنید”

  1. شهرام گفت:

    سلام.مچکرم.

  2. معصومی گفت:

    باسلام لطفاکتاب آموزش برنامه نویسی یاخط باخودکارراارسال فرمایید.مرسی