• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب PDF گزارش زلزله بم

توضیحات :  زمینلرزه ۵ دیماه ۱۳۸۲ بم در ساعت۵:۲۶:۲۶  به وقت محلی  ( ساعت ۱:۲۶:۲۶ روز ۲۶ دسامبر ۲۰۰۳ به وقت بین المللی  GMT) در  شهر تاریخی بم در جنوب شرقی کشور و در جنوب شرقی کرمان رخ داد . این زلزله در ساعات آغازین بامداد که اکثر ساکنان بم خواب بودند اتفاق افتاد، که این مساله را می توان به عنوان یکی از عوامل تشدید تلفات جانی در نظر گرفت.  آمار تلفات رسمی بیش از ۲۵۰۰۰ نفر و مجروحان حدود ۵۰۰۰۰ نفر اعلام گردید. بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر نیز بی خانمان شدند. کانون زمینلرزه – بر اساس اطلاعات کسب شده از لرزه اصلی و پسلرزه ها توسط لرزه نگارها و شتابنگارهای   مستقر در بم –  در محدوده شهر بم واقع بوده است. بر اساس بررسی های انجام شده بخشی از گسل بم که از کنار شهر بم عبور می کند در این زلزله فعال شده است.

نام کتاب : گزارش زلزله بم
نویسنده : دکتر سید اکبر بیان زاده
تعداد صفحه : 106
حجم فایل : 453 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب PDF گزارش زلزله بم”

  1. مهدی شکارچی گفت:

    DATE: 10/21/2009 05:51:13 ‘ب.ظ’
    با سلام و عرض ادب از زحمات شما عزیزان نهایت تقدیر و تشکر بعمل می آید اگر چنانچه اطلاعات در زمینه حوادث و سوانح و حوادث غیر مترقبه و امداد و نجات داشتید برام بفرستید نهایت سپاسگزاری بعمل می آید و ….
    با تشکر از کلیه دست اندر کاران

  2. حاج وحید گفت:

    DATE: 10/21/2009 05:51:13 ‘ب.ظ’
    ممنون و متشکرم به خاطر این کار قشنگتون…..