• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب ۳۰ قدم الهی به سوی آرامش و رفع افسردگی

توضیحات : مهمترین عاملی که نور و برکت الهی را قطع نموده و انسان را به سمت افسردگی، اعتیاد و عارضه های روحی و رفتاری سوق می دهد، عدم توانایی او در کنترل نفس می باشد. کنترل نفس بنا بر گفته کلیه ادیان الهی، والاترین خصیصه انسان در نزد خداوند است که به آن تقوا اطلاق می شود. کتاب حاضر در برگیرنده روشی جدید و الهی برای رام کردن نفس سرکش و نجات افراد از افسردگی، اعتیاد و عارضه های روحی و رفتاری می باشد که این امر با ایجاد ایمان در افراد و تغییر بنیادی باورهای آنان میسر می گردد . در عارضه اعتیاد نیز اگر یک فرد دوره ترک مواد را طی کند، تنها وابستگی جسمی وی به ماده مخدر رفع خواهد شد. بنابراین برای رفع مسائل روانی و ریشه های اصلی گرایشش به مواد و جلوگیری از عود مجدد اعتیاد، لازم است که به طور بنیادی باورهای شخص تغییر پیدا کند . که این امر به ساد گی با آموزش ها و دستورالعمل های این کتاب میسر می باشد.

وضعیت حق‌تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست، بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد؛ اگر در این باره اطلاعاتی دارید با ما تماس بگیرید. در صورتی که شما مالک این اثر هستید می‌توانید اجازه انتشار رایگان نسخه الکترونیکی آن‌ را به ما بدهید.
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 11 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب ۳۰ قدم الهی به سوی آرامش و رفع افسردگی”

  1. حسن صیامیان گفت:

    با سلام
    متاسفانه دانلود نمیشود. به صفحه ای که بصورت html می آید.
    با سپاس

  2. hamidreza گفت:

    سلام.ممنون از سایت بی نظیرتون واقعا متشکرم وآرزوی سلامتی روز افزون برای شما عزیزان دارم
    یا علی مدد

  3. مصطفی گفت:

    از سایت بینظیرتون متشکرم

  4. ندا گفت:

    سایت خیلی تاثیر گذاری دارین .خدا قوت . متشکرم

  5. محمد گفت:

    باسلام سایت بسیار خوبی دارین تشکر. کتاب یک کلید برای هزار قفل: مروری جامع بر داروی گیاهی سیلیمارین و معرفی گیاه خارمریم ،به ایمیلم لطف کنید بفرستید باتشکرفراوان.

  6. پویا گفت:

    سایت تون حرف نداره
    سپاس

  7. سید محمد صادق حسینی معینی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    امیدوارم در هر حال خداوند سلامتی را به وجود شریفتان ارزانی دارد. زحمات شما را ارج می نهم و شایسته سپاسگزاری می دانم. یک دنیا تشکر

  8. SALEH گفت:

    سایت خوبی دارین

  9. kamy گفت:

    با سلام میخواستم بدونم مجموعه ی بالا که شامل 5000 کتاب هست.این کتابهای جدیدی رو که در سایت قرار میدین رو هم در خودش داره؟
    با تشکر

  10. یگانه گفت:

    من خوشم اومد مرسی سایت خوبی دارین لطفا کمی کتاب طنز هم بزارین خییییییییییییییلی ممنون

  11. nasim گفت:

    سایته خوبی دارین.موفق باشین