• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب متفورمین، آنچه یک دیابتی باید بداند‎‎

توضیحات :   امروزه نوشتن، ترجمه و تدوین کتاب غیر تجاری به جز هزینه و زحمت و از دست دادن فرصت برای مؤلفین هیچ عایدی ندارد، ماجرای انتشار این کتاب این است که ما درگیر موضوع دیابت و متفورمین بودیم و آنقدر اطلاعات غلط و نادرست و متناقض در محتواهای اینترنتی و حتی در گفتار پزشکان وجود داشت که سعی میکردیم اطلاعات مستند از منابع معتبر تهیه و ترجمه و مورد استفاده قرار دهیم و این مطالب را با دوستان دیگری که متفورمین مصرف میکردند نیز به اشتراک میگذاشتیم که دوستان پیشنهاد انتشار محتواهای ترجمه شده و معتبر در قالب کتاب را دادند لذا تصمیم گرفتیم این کتاب را منتشر و فایل آن را رایگان در اینترنت منتشر و در اختیار همه قرار دهیم. البته طبق مذاکرات صورت گرفته با یکی از انتشارات مسکو در کشور روسیه، مقرر است ماههای آینده فایل کتاب در سایتهای روسی هم یا به زبان روسی و یا به زبان اصلی منتشر شود.

نام کتاب : متفورمین، آنچه یک دیابتی باید بداند‎‎
نویسنده : تورج مهدی زاده
تعداد صفحه : 103
حجم فایل : 2,520 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب متفورمین، آنچه یک دیابتی باید بداند‎‎”

  1. Tashakori Essy گفت:

    Click on the link does not open the document. Open in a new tab alos will not open or download the document. What i am doing wrong ?

    Thank you