• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب انسان مدرن و مدیریت موثر خویش

توضیحات :  انسان مدرن همه چیز را کنترل می کند و به تسخیر خود در ‌آورده است، آسمان ، آب و هوا، رویش گیاهان و… اما متاسفانه در این میان که همه چیز را مدیریت و کنترل می‌کنیم ، مهم ترین و محوری ترین مورد را به حال خود رها کرده ایم و آن چیزی نیست جز خودمان.

ما اصول مدون و دستور العمل ها و استاندارد های مهمی در علم مدیریت داریم که متاسفانه همه ی آنها برای مدیریت بیرون است نه درون انسان.همه چیز از درون ما شروع می‌شود و  بیرون را تغییر می‌دهد.

ما آموخته ایم چطور بهره وری سیستم ها را افزایش دهیم اما آیا آموخته ایم چطور بهره وری خودمان را در بالاترین سطح نگاه داریم و بیشترین استفاده و راندمان را از خودمان بگیریم؟ به طور کلی وجود ما شامل دو بعد جسمی و معنوی می شود که بعد جسمی متاثر از بعد معنوی ماست . حتی با وجود معلولیت بازهم این درون ماست که تعیین میکند چگونه در اجتماع ظاهر شویم و چه جایگاهی برای خودمان فراهم کنیم.

نهایت هدف انسان از زندگی خوش‌بختی است و به راستی خوشبختی چیست؟ آیا ما خوشبخت هستیم؟ آیا در مسیر خوشبختی گام برمی‌داریم؟

نام کتاب : انسان مدرن و مدیریت موثر خویش
نویسنده : پیام بخشعلی
تعداد صفحه : 104
حجم فایل : 1,630 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب انسان مدرن و مدیریت موثر خویش”

  1. احسان صالحی گفت:

    بدون مکث کتابو تا آخر خوندم متن روانی داشت و چکیده ای از کتابهای موفقیت بود حال روحیمو خیلی خوب کرد اومدم از پارس کتاب تشکر کنم.