• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب راهنمای رسیدن به خواسته‌ها

توضیحات : همانگونه که برای حرکت یک کشتی در مسیر صحیح، ابزارهایی مانند قطب‌نما، فانوس دریایی، رادار و … ساخته شده تا کشتی را به مقصدش راهنمایی کند، همانگونه که برای هواپیما بسیار مهم است که در هر لحظه، از درست بودن مسیری که در آن است، مطمئن شود و به همین دلیل نیز برج‌های کنترل و ابزاری دقیق برای بررسی مسیر حرکت هواپیما در هر لحظه، ساخته شده است، ما نیز در مسیر حرکت به سمت خواسته‌های‌مان نیاز به ابزاری دقیق برای بررسی لحظه به لحظه مسیرمان و اطمینان از صحیح بودنش داریم.

به همین دلیل پس از تولدمان در این بعد مادی، یک سیستم هوشمند مانند یک مباشر باهوش، در ما به وجود آمد. اگر بتوانید این کتاب را به خوبی درک کرده و در هر لحظه از زندگیتان از آموزش‌های آن استفاده نمایید، یک زندگی رؤیایی برای خود خلق خواهید کرد.  وقتی صحبت در مورد قوانین کیهانی می‌شود، سوالی که پیش می‌آید این است که چطور می‌توانیم از این قوانین به نفع خودمان استفاده کنیم؟ این سؤال خوبی برای شروع این کتاب است!!

نام کتاب : راهنمای رسیدن به خواسته‌ها
نویسنده : گروه تحقیقاتی لیمبیکسا
تعداد صفحه : 31
حجم فایل : 628 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال شده ها 2 دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب راهنمای رسیدن به خواسته‌ها”

  1. m.m گفت:

    باسلام عالی بود.مرسی