• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

رسیدن به خواسته ها

دانلود کتاب نمی تونی بهش برسی!

تاریخ : ۲۵ فروردین ۱۳۹۹

توضیحات : انسان برای شناخت خود، توانایی‌ها و نبوغ ذاتی‌اش و شکوفایی آنها ناگزیر از یادگیری، جستجو و پرسشگری است. پرسش سرآغاز خلاقیت است. با پرسیدن کشف می‌کنیم، یاد می‌گیریم و باورهای ارثی و ناآزموده را به چالش می‌کشیم. به قول کارل پوپرِ فیلسوف «زندگی سراسر حل مسئله است». هر مسئله‌ای پرسشی است و فقط با پرسیدن است که تفکر ممکن می‌شود. پرسش‌های این کتاب از دل زندگی روزمره می‌آید. از طرف دوستان ناشناسی که قدم در راه کم‌رهرو خودشناسی و خودشکوفایی گذاشته‌اند. انسان‌هایی که قصد فرارفتن از روزمرگی‌ها و میانمایگی‌ها را دارند. کسانی که در جستجوی معنایی برای زیستن‌اند. آنها جویندگان رویا و زندگی رویایی‌اند. سپاس نگارنده از این جویندگان بیکران است. درس‌های زیادی از پرسش‌های آنان آموختم. و پاسخ‌ها یقینا فقط در محدودۀ درک و دانش پاسخگوست و نه بیشتر. خواندن این پرسش و پاسخ‌ها قطعا برای هر جویندۀ مسیر خودشناسی و خودشکوفایی می‌تواند الهامبخش باشد.

دانلود کتاب راهنمای رسیدن به خواسته‌ها

تاریخ : ۱۵ دی ۱۳۹۸

توضیحات : همانگونه که برای حرکت یک کشتی در مسیر صحیح، ابزارهایی مانند قطب‌نما، فانوس دریایی، رادار و … ساخته شده تا کشتی را به مقصدش راهنمایی کند، همانگونه که برای هواپیما بسیار مهم است که در هر لحظه، از درست بودن مسیری که در آن است، مطمئن شود و به همین دلیل نیز برج‌های کنترل و ابزاری دقیق برای بررسی مسیر حرکت هواپیما در هر لحظه، ساخته شده است، ما نیز در مسیر حرکت به سمت خواسته‌های‌مان نیاز به ابزاری دقیق برای بررسی لحظه به لحظه مسیرمان و اطمینان از صحیح بودنش داریم.

به همین دلیل پس از تولدمان در این بعد مادی، یک سیستم هوشمند مانند یک مباشر باهوش، در ما به وجود آمد. اگر بتوانید این کتاب را به خوبی درک کرده و در هر لحظه از زندگیتان از آموزش‌های آن استفاده نمایید، یک زندگی رؤیایی برای خود خلق خواهید کرد.  وقتی صحبت در مورد قوانین کیهانی می‌شود، سوالی که پیش می‌آید این است که چطور می‌توانیم از این قوانین به نفع خودمان استفاده کنیم؟ این سؤال خوبی برای شروع این کتاب است!!

دانلود کتاب چگونه خواسته هایمان را جذب کنیم؟

تاریخ : ۲۳ آذر ۱۳۹۲

توضیحات : تا به حال متوجه شده ای که گاهی آنچه را بدان نیاز داری ، ناگهان از جایی که انتظارش را نداری سر می رسد ؛ مانند تلفنی نامنتظر ؟ یا یکدفعه اتفاقی، کسی را در خیابان می بینی که در فکرش بوده‌ای ؟ آیا تا به حال در مورد افرادی شنیده ای که به طور مکرر درگیر مناسباتی بد می شوند و همیشه هم گله دارند که دائم همین نوع مناسبات نصیبشان می شود ؟ قانون جذب برای این دسته از آدمها هم کار می کند .در زندگی همان چیزهایی را به سوی خود جذب می کنم که انرژی و حواس و توجهم را به آن معطوف می کنم ؛ چه آن را بخواهم چه نخواهم .هر انسانی امواج خوب یا بد دارد . در واقع ما دائم در حال ارتعاش هستیم . اگر تو ذوق زده ، خرسند ، قدر دان ، شاکر یا مفتخر باشی؛ امواج مثبت بیرون می دهی و اگر عصبانی ، غمگین ، ناامید و سرخورده باشی و احساس بیهودگی ، بد بیاری یا شکست خوردگی کنی؛ امواج منفی از خودت بیرون می دهی .بسیار مهم است که با ارتعاشات خود در تماس و از آن آگاه باشی چون آنچه را از خودت ساطع می کنی؛ قانون جذب ، بیشتر از همان را به تو برمی گرداند .