• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب مسائل مهم روانشناسی اجتماعی

توضیحات :  روانشناسی اجتماعی علمیست جدید و مثل هر علم دیگری نقایص و کمبودهایی دارد که مسلما روز به روز پیشرفت کرده و خواهد توانست جوابگوی بسیاری از مسائل و مشکلات علوم انسانی گردد. پس از آنکه در ۶۰ سال اخیر جامعه شناسی و روانشناسی توانستند جای پای در میان سایر علوم پیدا کرده و به صورت علم مستقل درآیند با مسائل مشترکی روبرو شدند که حل آنها از عهده هریک به تنهایی خارج بود. و به خاطر حل همین مسائل بود که بحث روانشناسی اجتماعی به میان آمد. بدین معنی که امروزه پیشرفت تکنیک، صنایع و گسترش فرهنگ و تمدن و تغییر شرایط کار و نحوه تربیت، مشکلاتی را پیش آورده که راه حل آنها در قلمرو علوم دیگر نمی باشد. بلکه علوم روانی و اجتماعی بایستی راه حلهای تازه برای آنها پیدا کنند. از طرفی روانشناسی اجتماعی سعی می کند تاب با شناسایی افراد از لحاظ رابطه با یکدیگر، موجبات حسن تفاهم بین افراد جوامع مختلف را فراهم سازد…

نام کتاب : مسائل مهم روانشناسی اجتماعی
نویسنده : علی محدث اردبیلی
تعداد صفحه : 231
حجم فایل : 9,160 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.