• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب اطلاعات عمومی راه‌آهن

توضیحات :    ساخت راه آهن در ايران، همواره يكي از آرزوهاي بزرگ و ملي محسوب مي گرديد و با توجه به اينكه در حدود نيم قرن كوشش هايي از طرف اولياي امور در انجام اين امر خطير به عمل مي آمد، تحقق اين آرزوي ملي تا سال 1306 به طول انجاميد. در 23 مهرماه 1306 اولين كلنگ ساختمان راه آهن سراسري در تهران، محل فعلي ايستگاه تهران بر زمين زده شد و از همان زمان ساخت و ساز راه آهن از سه نقطة جنوب – مركز – شمال آغاز گرديد و براي اجراي اين امر با سرمايه داخلي و بدون استمداد از بيگانگان، و از طرفي تحمل هزينه آن براي ملت ايران طاقت فرسا نباشد، قبل از شروع، بنا به فرمان دولت وقت، قانون انحصار قند و شكر و چاي، وضع و در نهم خرداد 1304 به تصويب مجلس شوراي ملي رسيد.

نام کتاب : اطلاعات عمومی راه‌آهن
نویسنده : مجید ارجونی
تعداد صفحه : 205
حجم فایل : 6,490 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب اطلاعات عمومی راه‌آهن”

  1. Nasim گفت:

    یک جهان سپاس از سایت شما که واقعا خدمت گذار هستید