• دانلود کتابهای الکترونیک مختلف و متنوع با کمترین حجم ممکن
  • قرار گرفتن کتابها در سرور اختصاصی پارس بوک با لینک مستقیم
  • امکان ارسال لینک کتابهای جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورددار تعداد اعضا با بیش از 170 هزار عضو فعال
  • به روز رسانی مداوم سایت با کتابهای جدید ( هر روز یک کتاب جدید )

دانلود کتاب به سوی موفقیت

توضیحات :   کتاب به سوی موفقیت نوشته محمد نظری گندشمین راهکارهایی ارائه می‌دهد، که می‌تواند به شما کمک کند تا بعد از شکست، راحت‌تر به سمت موفقیت حرکت کنید. بعضی از ما فکر می‌کنیم که واژه «شکست» متضاد کلمه «موفقیت» است. به عبارت دیگر «شکست» را به صورت «عدم موفقیت» و پایان تلاش تعریف می‌کنیم. این طرز فکر عوارض جبران ناپذیری دارد. شاید الان که دارید این نوشته را می‌خوانید به نظرتان بدیهی بیاید که شکست یعنی قدم اول برای کسب موفقیت، اما بسیاری از ما وقتی شکست می‌خوریم، نمی‌توانیم آن را بپذیریم و آن را دست مایه موفقیت‌های بعدی‌مان کنیم. شاید دیده‌اید که پدر و مادر وقتی چیز تازه‌ای به کودک خود یاد می‌دهند با هر بار شکست، سعی می‌کنند او را دلگرم کنند. کودکشان را تشویق می‌کنند تا دوباره و چند باره آن کار را انجام دهد. آن‌ها خوب می‌دانند که کودک، رفته رفته در مسیر موفقیت قرار خواهد گرفت اما آیا همین افراد هنگامی که خودشان هم با شکست مواجه می‌شوند، همین رویه را در پیش می‌گیرند؟ شکست می‌تواند پلی به سوی موفقیت باشد.

نام کتاب : به سوی موفقیت
نویسنده : محمد نظری گندشمین
تعداد صفحه : 108
حجم فایل : 5,830 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب
اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
تمام تلاش ما بر این است که فقط کتابهای رایگان و آثار فاقد حق نشر را بر روی سایت جهت استفاده عموم قرار دهیم. در صورتی که کتابی را مشاهده نمودید که دارای حق نشر میباشد، از طریق بخش تماس با ما به مدیران اطلاع دهید تا نسبت به حذف کتاب اقدام گردد.